Przy próbie wysłania wiadomości pokazuje się komunikat "... is greylisted"

Jeśli przy próbie wysłania wiadomości otrzymajesz podobny komunikat, jak ten poniżej:

 

Nie można wysłać wiadomości, ponieważ jeden z odbiorców został odrzucony
przez serwer. Odrzucony adres e-mail to: „xxxx@xxxxxxxxx.pl”. Temat 'xxxxxx', Konto: 'xxxx', Serwer:
'mail.domena.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '451 xx.xx.xx.xx is greylisted', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 451,
Numer błędu: 0x800CCC79

 

Oznacza to, że najprawdopodobniej program pocztowy nie został skonfigurowany do wysyłania nazwy użytkownika i hasła podczas wysyłania wiadomości poprzez SMTP. Wskazówki jak to zrobić znajdują się w tutaj.

Czy odpowiedź była pomocna?

 Wydrukuj ten artykuł

Przeczytaj również

Założyłem moderowaną listę dyskusyjną. W jaki sposób mam zatwierdzać wiadomośći?

Do obsługi list dyskusyjnych wykorzystujemy oprogramowanie Majordomo. Przy ustawieniu moderacji...

W jaki sposób załóżyć nową skrzynkę pocztową?

W celu założenia nowej skrzynki pocztowe, należy:   1. Zalogować się do panelu...

Zmiana hasła skrzynki pocztowej bez logowania do panelu administracyjnego

W przypadku chęci zmiany hasła skrzynki pocztowej nie ma potrzeby logowania się do panelu...

Konfiguracja poczty wychodzącej SMTP

Wszystkie nasze serwery wymagają podania nazwy użytkownika oraz hasła przy wysyłaniu wiadomości...

Korzystam z Neostrady TP i nie mogę wysłać wiadomości e-mail

Z dniem 01.12.2009 TP zablokowała dostęp do portu 25, czyli serwerów poczty wychodzącej...