Korzystam z Neostrady TP i nie mogę wysłać wiadomości e-mail

Z dniem 01.12.2009 TP zablokowała dostęp do portu 25, czyli serwerów poczty wychodzącej dla wszystkich użytkowników usługi Neostrada. W celu korzystania z naszego serwera należy zmienić ustawienia w używanym programie pocztowym z domyślnego portu 25 dla serwera SMTP na port 587.

 

Więcej informacji w tej sprawie znajdziecie Państwo na stronach TP SA:

http://www.tp.pl/cert/poczta

Czy odpowiedź była pomocna?

 Wydrukuj ten artykuł

Przeczytaj również

Czy mogę czytać swoją pocztę przez WWW?

Hostpark.pl udostępnia kilka programów do odczytywania i wysyłania poczty przez WWW. W...

W jaki sposób skonfigurować domenę, aby korzystać z Gmail (Google Mail)?

Do właściwego działania poczty z usługą Google Mail potrzebne jest poprawne ustawienie rejestrów...

Konfiguracja poczty wychodzącej SMTP

Wszystkie nasze serwery wymagają podania nazwy użytkownika oraz hasła przy wysyłaniu wiadomości...

Zmiana hasła skrzynki pocztowej bez logowania do panelu administracyjnego

W przypadku chęci zmiany hasła skrzynki pocztowej nie ma potrzeby logowania się do panelu...

Przy próbie wysłania wiadomości pokazuje się komunikat "... is greylisted"

Jeśli przy próbie wysłania wiadomości otrzymajesz podobny komunikat, jak ten poniżej:   Nie...